Klacht: al meerdere weekenden niet ontvangen

op 26 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoorn,

Vriendelijk bedankt en onze excuses voor het ongemak.
Wij begrijpen dat u graag op de hoogte blijft van het laatste nieuws.
In uw account hebben wij gezien dat u de melding ook heeft doorgegeven. Hier hebben wij ook gezien dat het distributiecentrum op de hoogte is van het probleem en dat zij al bezig zijn om een oplossing te vinden. Wij vragen u hiervoor uw begrip.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Hoorn