Klacht: Al meer als week bezig om een factuur met BTW te krijgen

op 20 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Zit nu al meer als een week (na telefonisch contact en twitter) op een (kopie) factuur met BTW te wachten van mijn bestelling van 08 augustus 2014 Samsung Galaxy S4 i9505 Black Edition.

Toendertijd werd deze geleverd met ALLEEN een afleverbon, en nu ben ik de factuur nodig ivm verzekerings kwestie.
De verzekering gaat NIET met een afleverbon akkoord.

Graag zsm deze factuur naar mij mailen zodat de verzekering verder kan.
Dan pas ben ik tevreden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Beste, Vervelend dat dit nog niet compleet afgehandeld is. Mijn collega's doen hun best je alsnog zo snel mogelijk het aankoopbewijs toe te sturen. Ik wil je vragen om dit nog af te wachten. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Wim-Hoogezand

10 maanden geleden - Ik krijg op twitter dit antwoord: Wij versturen geen BTW-bonnen of facturen met hierop de BTW vermeld. Het aankoopbewijs is het enige wat we voor je aan kunnen vragen, sorry! ^KA

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Beste, Vervelend dat jij je niet gehoord voelt door ons. Wehkamp is een bedrijf gericht op de particuliere markt, wat betekent dat er geen aparte BTW-bonnen worden verstuurd. We hebben jouw vraag zojuist via Twitter beantwoord en heeft toegezegd dat het aankoopbewijs wordt toegestuurd. Hierop staat de BTW vermeld. Nogmaals wil ik je vriendelijk vragen dit tot nader bericht af te wachten. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 15:50 geantwoord

Beste,

Wij hopen dat je inmiddels naar tevredenheid bent geholpen en dat deze kwestie op een goede manier met je is afgesloten.

Mocht dit niet zo zijn, dan spijt ons dat en hopen we dat we een volgende keer beter van dienst kunnen zien.

Uiteraard wens ik je nog een fijne zondag verder en mocht je nog vragen hebben, vernemen wij deze graag.

Webcareteam Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 15:59 geantwoord

Het is NOOIT opgelost ik heb de moed opgegeven..
Nooit een nota of factuur incl BTW ontvangen...
Alleen tig keer een afleverbon ontvangen..
Dus wehkamp schaam je diep..

Reactie van de melder van de klacht Wim-Hoogezand

9 maanden geleden - Nu mag deze case gesloten worden...

Alle klachten die gemeld zijn door Wim-Hoogezand