Klacht: al maanden ontvang ik andermans zonnet mail

op 04 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik krijg mail dat aan rene.roelfsema@zonnet gericht is..

al meerdere kerenvoor gebeld maar vandaag zelf na de vele keuzes gewoon opgehangen..

ik denk af en toe dat ik dat schaap aan de lijn heb….

er is schijnbaar niemand zo slim om dat adres te verwijderen.

gewoon dit mail adres wissen.

ik heb zelf via facebook en hyves al kontakt gezocht met alle rene roelfsema's en niemand gebruikt dit mail adres

Bericht van Tele2

5 jaren geleden - Beste reval1, Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over email. Onder de vermelde gegevens heb ik helaas nog niks terug kunnen vinden. Zou je een voorbeeld kunnen sturen van de emails die je op je emailadres ontvangen hebt? Je kunt deze sturen naar danielle@tele2.com o.v.v. reval1/klacht.nl. Met meer informatie kan ik uitzoeken hoe dit zit. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

5 jaren geleden - Beste reval1, Ik heb de voorbeelden ontvangen, bedankt voor het opsturen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en ik hou je op de hoogte. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Tele2

5 jaren geleden - Beste reval1, Ik heb je via e-mail een antwoord gegeven op je vraag over de onbekende e-mails. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 15:43 geantwoord

Tele2 heeft contact opgenomen met de klant en uitleg gegeven over de situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door reval1