Klacht: Al maanden bezig en ING reageert niet op email, enkel standaard email terug

op 04 juni 2021 over ING in de categorie Banken

Sinds ongeveer maart 2021 bezig om rentepunten over te schrijven naar een andere rekening op mijn naam.
Na maanden van e- mailen geeft ING aan dat de rekening is opgeheven en overdracht niet zo meer kan!

Er is niets opgeheven enkel zijn de punten verdwenen!
Ook heb ik reeds een overzicht van de punten naar ING gemaild! (incl. rekeningnum. enz)

Reeds eerder via klacht.nl een klacht ingediend.

Ook vandaag weer een reactie,

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met klantenservice ING punten.

Wij hebben begrepen dat u een dat u een rekening heeft opgezegd, maar dat u er niet van op de hoogte bent gebracht dat uw gespaarde punten zouden komen te vervallen. Vervelend om te vernemen.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om te achterhalen hoeveel punten u had gespaard op de rekening die is opgezegd. Toch willen graag met u kijken naar een oplossing.

Graag zouden wij van u de volgende ontvangen zodat wij kunnen kijken of uw punten alsnog kunnen worden overgezet;

– Uw oude ibannum.
– Uw nieuwe Ibannum.
– Een schatting van het aantal punten dat u had gespaard.

Graag zouden wij bovenstaande gegevens van u ontvangen zodat wij uw aanvraag verder in behandeling kunnen nemen.

Mochten uw punten inmiddels zijn overgeheveld, dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Wij hebben geprobeerd om uw vraag zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Klantenservice ING Punten

Als dit eindelijk wordt opgelost en ING mij vragen beantwoord

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste Marco, Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas is dit niet gelukt daar het telefoonnummer wat je hebt doorgegeven bij je contactgegevens onjuist is. Wil je aangeven of- en welk dagdeel je volgende week bent te bereiken en op welk telefoonnummer? Dank je wel alvast en voor nu een fijn weekend gewenst. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Marco

1 maand geleden - Beste, Telefoonnummer was inderdaad met een tikfoutje! Ik ben bereikbar op 06 48140849, bijna de gehele week bereikbaar op een aantal , nu nog onbekende afspraken na! Tot horens! Marco

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste meneer van Santen, Wij hebben net telefonisch contact gehad. Ik ga dit uitzoeken bij de Puntenafdeling. We komen er uiterlijk morgen op terug. U wordt dan gebeld door een andere medewerker, omdat het netwerk helaas bij mij niet ideaal is. Deze medewerker is op de hoogte van de klacht. Het kan zijn dat u in tussentijd gebeld wordt door de afdeling Punten zelf, maar wij nemen sowieso morgen contact op ofwel om te kijken of het contact en afhandeling naar wens is gelopen óf dit zelf verder op te pakken. Met vriendelijke groet, Tjitske ING Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 08 juni 2021 om 09:59 geantwoord

Beste Marco,

Ik heb begrepen van de verantwoordelijke afdeling dat op 28 april de Punten waren overgezet naar de gewenste rekening.

Het verzoek is dus uitgevoerd, je bent hier als het goed is al wel over geïnformeerd door onze Klantenservice. Voor de zekerheid gaat onze Klantenservice je hier vandaag nogmaals over informeren.

^Franck
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marco