Klacht: al enkele weken geen folders ontvangen

op 08 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Geachte heer/ mevrouw,

Al enkele weken ontvangen wij op postcode 1060PM nummer 6 geen folfders van spotta meer, mag ik erop vertrouwen dat u zorg wilt dragen dat wij de folders weer ontvangen?

Dank voor uw medewerking.

Vriendelijk groetend,

F. Ayube.

Zodra ik weer de folders weer ontvang

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door farouk ayube