Klacht: Al bijna 2 maanden aan het wachten op mijn nieuwe persoonlijke OV chip kaart!

op 10 augustus 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

12 juni kwam ik bij OV loket achter dat mijn recent vernieuwde persoonlijke OV chipkaart beschadigd was en heb ik per direct een nieuwe per post aangevraagd en defecte kaart met die aanvraag teruggestuurd. 16 juni kreeg ik per mail bericht dat m’n verzoek ontvangen was en dat mijn vervangende kaart binnen zo’n 3 werkdagen zou ontvangen. Voor werk was ik 2 weken in het buitenland dus dit kwam mij prima uit. Maar, ondertussen wacht ik nog steeds op m’n kaart, nu bijna 2 maanden later! Herhaaldelijk heb ik OV chipkaart gebeld en inmiddels verscheidene klachtenformulieren ingevuld (om het allemaal te registreren) en elke keer dat ik bel krijg ik een ander verhaal: 1) er is een storing, we hebben geen idee hoe lang het nog gaat duren, onze excuses. 2) U heeft niet betaald voor uw nieuwe kaart (super vaag aangezien ik een automatische incasso heb ingevuld??) 3) De interne afdeling neemt contact met u op (nog steeds niet gebeurd) 4) De interne afdeling heeft u getracht te bellen (2 augustus blijkbaar) maar u nam niet op (klopt niet, heb geen gemiste oproepen gehad, ik ben niet gebeld). 5) Alles is verwerkt, uiterlijk woensdag 10 augustus heeft u ‘m binnen (ik ben benieuwd of de kaart er daadwerkelijk ligt vandaag..). NS heeft me goed geholpen door m’n voordeeluren abonnement op m’n anonieme kaart die ik heb moeten kopen te zetten. Van mijn OV fiets abonnement kan ik geen gebruik maken zonder persoonlijke OV chipkaart.

Wanneer ik m'n persoonlijke OV chipkaart eindelijk ontvang, m'n saldo heb teruggestort gekregen van m'n defecte kaart die ik heb moeten retourneren, welgemeende excuses heb ontvangen en daarbij extra vergoeding heb gekregen ivm extra kosten (tenminste voor het aankopen van een anonieme OV chipkaart, de extra kosten die ik heb gemaakt alvorens m'n voordeelurenabonnement op m'n anonieme kaart was gezet en de individuele kaartjes die ik met toeslag en zonder korting heb gekocht accepteer ik dan maar).

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riannehageman