Klacht: Al betaald

AidaBelay op 03 januari 2020 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

131219, van Haarlem Schalkwijkcentrum naar Haarlem europawegSchiphol weg, had ik een geldig buskaartje waar ook geld op zit, van me dochter gebruikt. Omdat die van mij kwijt was, toen bleek dat het niet mocht van de beveiligers van Connexxion, terwijl ik daar nooit iets mis mee was. Ik kreeg een boete en die ik had ik al in de bus betaald. En nu kreeg ik weer een brief dat ik nog meer moest betalen. En de beveiliger van Connexxion behandelde me racistisch, andere mensen betalen alleen €35 euro, met de zelfde klacht. Maar ik moet €65 euro betalen.

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost wordt, want ik heb al betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AidaBelay