Klacht: al 6 dagen geen tv wel 6 keer gebeld.

Ingrid Hoogelander op 15 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Te veel om op te noemen, wil dit graag telefonisch doen met u.

Als de tv het weer doet.

Reactie van de melder van de klacht Ingrid Hoogelander

2 jaren geleden - Graag wil ik iemand die wel zijn of haar vak serieus neemt. Ik wordt gewoon voor leugenaar uit gemaakt. De haak wordt neer gelegd als ik nog wat wilde zeggen??????? Erg klant vriendelijk ???????

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Hoogelander, Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact me u op te nemen. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. We vinden het vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Dat is natuurlijk niet hoe wij klanten te woord willen staan. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat er een HDMI kabel is toegestuurd. Wij horen graag van u of dit het probleem heeft kunnen verhelpen. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 juli 2020 om 15:18 geantwoord

Geachte mevrouw Hoogelander,

We hebben u meerdere keren geprobeerd te bellen, maar konden u helaas niet bereiken. Gezien we hiernaast ook geen reactie hebben gekregen op ons eerdere bericht, en er inmiddels meer dan 6 weken zijn verstreken, zullen we uw klacht hier sluiten.

Brian
Caiway Webcare Team