Mijn Klacht:
Sinds de loper van de Hofwijk op vakantie is heb ik al 4 weken geen folders gehad.
Waarom hebben wij die niet gekregen, of krijgen wij die folders helemaal niet meer.
Ik vind dit heel erg jammer want ben zeer gesteld op de wekelijkse folders.
Had dus gedacht dat er wel een vervanger zou lopen met de folders..
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik van u vernemen waarom dit is gebeurd en of we in de toekomst wel weer de folders krijgen.

