Klacht: Al 4 maanden geen glasvezel

Karin Vermeulen op 10 december 2021 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Al ruim 4 maanden wacht ik, na mijn verhuizing, op de glasvezel aansluiting van kpn. Alle andere woningen in mijn straat zijn reeds aangesloten. Alleen bij mij kan het blijkbaar niet. Ik betaal ook al 4 maanden netjes mijn glasvezel abonnement voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. Ik wordt bij telefonische contacten van het kastje naar de muur gestuurd en ee is zelfs gewoon opgehangen door de een medewerker van de klantenservice ( ciske) met de mededeling dat hij geen zin had in het gesprek. SCHANDALIG KPN!!!!!! DAT JULLIE ZO OMGAAN MET EEN JARENLANGE ABONNEE DIE NETJES, ONDANKS HET NIET LEVEREN VAN DE BETAALDE DIENST, GEWOON ELKE MAAND BLIJFT BETALEN!!!! LOS DIT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!

In orde maken van de verbinding en abonnement!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Vermeulen