Klacht: Al 3x opgezegd en we blijven doorbetalen omdat er iets misgaat bij Tele2

op 09 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In mei 2017 is er via de opstapservice ons abonnement opgezegd, daar hebben we een bevestiging van gehad dat het abonnement per 19 juni zou stoppen. Dit is niet gebeurt en we hebben weer gebeld. Excuses van Tele2, er was iets misgegaan. Opnieuw opgezegd en echt per 3 augustus werd ons abonnement opgezegd. Vandaag 9 augustus weer gebeld, maar er is weer iets misgegaan. We moesten dus weer opnieuw ons abonnement opzeggen! We zijn 3 maanden verder en ondertussen vele telefoontjes verder.
Het is erg jammer dat we jaren goed zijn geholpen door Tele2 en dit zo moeten afsluiten.

Uiteraard dat ons abonnement eindelijk wordt opgezegd. Wij willen graag een tegemoetkoming vanwege alle tijd en moeite en extra kosten die we hebben gemaakt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jjaawillems