Klacht: Al 3,5 maand aan het wachten op de resultaten van mijn examen Arbeidswetgeving

op 17 juli 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

3,5 maand geleden heb ik een toets voor Arbeidswetgeving afgelegd, ik heb nu nog steeds geen beoordeling teruggekregen. Ik bel de klantenservice regelmatig en elke keer wordt er gezegd dat ze contact opnemen met de betreffende afdeling en dat ze er druk achter gaan zetten. Er is namelijk sprake van een derde beoordelaar omdat mijn beoordelingen van de eerste twee beoordelaars te ver uit elkaar lagen. Ik kan nu niet verder met het andere gedeelte van mijn lesstof. Vandaag heb ik weer een mail ontvangen dat het hoogstens twee weken duurt voordat ik mijn beoordeling ontvang, dit bericht heb ik twee weken geleden ook al gehad. Dus ik heb hier geen vertrouwen meer in. Ik snap niet waarom dit zo lang moet duren en ik vind het niet netjes en professioneel om iemand zo lang te laten wachten op een beoordeling.

Als ik morgen of overmorgen weet of ik de toets met een voldoende heb behaald.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 week geleden - Beste Linsey, We zijn ons er van bewust dat we de nakijktermijn bij dit examen niet hebben gehaald en bieden je daarom onze welgemeende excuses aan. Helaas zijn wij nog in afwachting van de derde beoordelaar. Ik heb zojuist een verzoek gestuurd aan ons examenbureau om nogmaals contact op te nemen met de derde beoordelaar hierover. Ik hou het voor je in de gaten en laat het direct weten als er meer bekend is. Met vriendelijke groet, Patricia namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Lins1990

6 dagen geleden - Goedenavond, Bedankt voor je excuses. Ik zie echter dat er nog steeds geen uitslag van mijn examen is, is de derde beoordelaar inmiddels al benaderd? Ik snap niet waarom dit zo lang moet duren. Ik hoor het graag. Groet, Linsey

Alle klachten die gemeld zijn door Lins1990