Klacht: Al 3 maanden geen internet door t mobile

op 19 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte t mobile,

Vanaf 22-6-2018 zou ik via jullie thuis en telefoon internet moeten ontvangen. Herhaaldelijk zijn jullie en KPN over de vloer geweest en herlaaldelijk uitputtend met jullie gebeld. Waarom heb ik nog steeds geen verbinding. Ik krijg alleen maar te horen we zijn er mee bezig. Dit is gewoon absurd. Moet ik eerst de media TV inschakelen. 3 maanden is absurd. En niemand die mij belt en zegt wat er gaat gebeuren. En als ik dreig met opzeggen dan hoor ik dat ik dan alsnog moet doorbetalen. ABSURD
Hoogachtend,
Mw. Sensaoui

Gewenste Oplossing:

0
Ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sansaoui