Klacht: Al 3 dagen geen internet

op 07 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 4/7/2017 zou ons nieuwe alles in 1 abonnement ingaan. 3/7 werdt ons internet van tele2 al afgesloten, Echter is het nieuwe abonnement van NLEX nog nog steeds niet actief, dit omdat er iets omgezet moet worden in een wijkkast. Al meerder keren contact opgenomen met helpdesk (telefonisch en via App) echter wijzen ze alleen maar naar KPN, ze kunnen niet vertellen niet wanneer het opgelost is, of waarom het zolang duurt. kastje naar de muur dus

wanneer mijn aansluiting actief is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 10 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Beste mevrouw/meneer Buijtendijk,

Allereerst vinden we het vervelend om te horen dat de internetdiensten niet actief waren op de gewenste startdatum. Naar aanleiding hiervan hadden wij contact met KPN, de beheerder van het kopernet. Volgens de informatie die hieruit voort is gekomen, kunt u vanaf vandaag het Alles-in-1-pakket installeren.
Helaas is op dit moment enkel nog internet opgeleverd. Telefonie en Interactieve Tv moeten nog opgeleverd worden. Helaas heeft NLEx hier geen invloed op. Wanneer er meer bekend is over de termijn waarop dit is opgelost, laten wij dit uiteraard aan u weten.

NLE Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht nbuij

1 maand geleden - Helaas werkt het nu nog steeds niet, hoe laat zou het moeten werken?

Heeft op 10 juli 2017 om 15:26 geantwoord

Helaas werkt het nog steeds niet

Alle klachten die gemeld zijn door nbuij