Klacht: Al 2x iets gekocht via playstore en de app niet gekregen.

op 02 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hoi ik heb al 2x iets gekocht via playstore en ik krijg de applicatie niet binnen? Het wordt gewoon van mijn rekening afgeschreven.

Hoe kan dit?

Groetjes monique van heel

Als ik de app op mijn telefoon zien of als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Waarschijnlijk is een automatische refund ingegaan voor deze transacties, maar dit kunnen wij u alleen vertellen wanneer u bovenstaande informatie aan ons verstrekt.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zoemilan