Klacht: Al 2 weken niet ontvangen

op 31 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We ontvangen al 2 weken geen pakketje met folders. Dit is het 2de jaar al dat we in vakantie’s geen folders ontvangen. Heb al meerdere keren een klacht in gediend maar krijg geen reactie. Dit is zeer vervelend. Het is wel een gratis fokderepakket maar wil toch graag kunnen bladeren door de folders.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon ook tijdens de vakantie me folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 september 2018 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kamminga,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Kamminga