Mijn Klacht:
We ontvangen al 2 weken geen pakketje met folders. Dit is het 2de jaar al dat we in vakantie’s geen folders ontvangen. Heb al meerdere keren een klacht in gediend maar krijg geen reactie. Dit is zeer vervelend. Het is wel een gratis fokderepakket maar wil toch graag kunnen bladeren door de folders.
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon ook tijdens de vakantie me folders ontvang.

