Klacht: Al 2 weken een overvolle trein tussen 15.30 en 18.00

op 11 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet bijna iedere werkdag de trein vanaf Rotterdam blaak naar Roosendaal hebben. Tussen de tijden 15.30 en 18.00 heb ik de afgelopen 2 a 3 weken deze trein gepakt. Hij is iedere keer opnieuw overvol en eindig op klem van de deur om nog soort van een zit plaats te hebben..

Als er genoeg zit plaats is voor iedereen die met dit traject iedere dag weer opnieuw moet reizen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 14:12 geantwoord

Geachte mevrouw van der Maden,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 10 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U laat ons weten dat u structureel te maken heeft met overvolle treinen in de middagspits op uw traject van Rotterdam Blaak naar Roosendaal. Ik vind het vervelend dat uw reis hierdoor minder comfortabel verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken.

Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis naar wens verloopt.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kyratje