Klacht: Al 2 maanden geen reactie

op 21 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hadden oorspronkelijk een vlucht gepland staan via Vliegwinkel.nl voor mei van dit jaar.
Aangezien Vliegwinkel.nl niet bereikbaar was, werd door hen geadviseerd om zelf rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij vluchten te wijzigen. Ik heb getracht dit te doen en wel naar september. Op de website van Vliegwinkel.nl zie ik echter dat deze wijziging op de ene plek wel lijkt te zijn doorgevoerd en op een andere weer niet.
Vandaar dat ik reeds in maart heb gevraagd naar een bevestiging voor deze wijziging. Via telefoon is men niet bereikbaar echter via email krijg je alleen een automatische reactie doch geen antwoord op de vraag. Ook na meermalige herinnerigs-emails heb ik 2 maanden later nog altijd geen antwoord.

Wat kan ik doen om een antwoord te krijgen zodat ik zometeen niet voor het feit kom dat de wijziging niet goed is doorgevoerd en ik mijn betalingen kwijt ben?

Ik wil een antwoord op mijn vraag en dus een bevestiging dat de wijziging goed is doorgevoerd en dat ook zichtbaar is op de Vluchtbevestiging en het E-Ticket.

Alle klachten die gemeld zijn door wikr