Klacht: Al 2 maanden geen internet

Gaith op 02 april 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Ik heb bij jullie een internet vaste telefoon abbonoment lopen en dat gaat als heel lang goed, alleen laatste twee maanden hebben wij heel slecht internet en ik heb met jullie hier meerdere malen contact over genomen, en er werd telkens gezegd haal de stekker erin en weer eruit maar dit help helaas niet,

Gewenste Oplossing:

Als ik minimaal 1 maand terug betaald krijg en weer normaal internet heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaith