Klacht: Al 2 dagen geen internet telefoon en televisie!

op 19 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag storing gemeld aan telefoon, internet en televisie. Er komt geen enkel signaal binnen bij ons adres. Er zou een ticket aangemaakt worden. Het ticket is niet aangemaakt omdat er ook in de wijk een algemene storing is geweest die is opgelost. Helaas is het bij ons niet opgelost. Dus opnieuw gebeld met caiway, er wordt nu hopenlijk echt een ticket aangemaakt, en dan moet er nog een afspraak gemaakt worden met de monteur….

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag eindelijk opgelost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Bergboer, Ik begrijp dat het vervelend is dat, ondanks het verhelpen van de centrale storing, uw storing blijft voortduren. De melding is voor u nagekeken en ik zie dat deze daadwerkelijk is aangemaakt. Ook het mobiele nummer klopt, deze komt overeen met het mobiele nummer wat u hier heeft geplaatst. Cogas zal normaliter binnen twee werkdagen telefonisch contact met u opnemen om de storing voor u op te lossen. Zij zullen deze storing verder afhandelen. Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 21 september 2016 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Bergboer