Klacht: al 2 dagen de NRC

op 27 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 september 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Keirsgieter,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft twee maal de verkeerde krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij nemen contact op met uw bezorgdienst hierover om dit in het vervolg te voorkomen. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met twee dagen. Hierdoor betaalt u de gemiste kranten niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 2411utrecht