Klacht: Al 2 dagen bezig om een pakketje op te halen

op 12 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heermevrouw,

Hierbij deel ik u mede dat ik zeer ontstemd ben met de service van DPD.

Ik heb op 10 maart 2020 om uw service gevraagd om een pakket te versturen naar België. Ik heb ook gevraagd om dit pakket op te halen bij mij huisadres waar iktevens extra voor betaald hebt. (zie bijlagen van uw zijde)

Ik heb woensdag na enen gebeld om te vragen hoe laat zij bij mij adres zullen zijn. Ik kreeg Melanie aan de lijn en zei dat er een fout was gemaakt en de koerier niet meer langs zou komen. Ik heb nogmaals gevraagd of
zij later op de dag konden komen. Zij zij na aandringen dat de koerier zou komen. Helaas tot 6 uur gewacht maar geen koerier.

Vandaag weer zelf actie ondernomen en na een telefoontje met Charlotte zou dit worden opgelost. Tussen 14;00- 16:00 zal die in Amsterdam bij mij werk verschijnen. Ik moest om 15:45 weer bellen omdat het pakket nog steeds niet was opgehaald.
Ik heb Melanie gesproken en zij dat deze zo er aan kwam. Ik heb geen telefoontje van de receptie gekregen en nu blijkt dat hij wel is geweest maar niet aan de receptie gevraagd om mij te bellen. Dit is bevestigt door jullie collega Rachida.

Ik ben er nu zo klaar mee dat ik graag mij geld retour wil. Ik ga het zelf regelen.

geld retour

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur van Orssagen