Klacht: aktie akai dvd speler week 21

op 25 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een klacht over de aktie van deze week van Albert Heijn, de portable dvd speler van akai.

deze aktie staat prominent in de folder deze week.
Wij hebben geprobeerd van deze aktie gebruik te maken.

Op maandag morgen zijn we naar onze albert heijn in Zoetermeer stadshart geweest.
Helaas, de dvd spelers zijn nog niet geleverd. Probeert u het later nog eens.
Doorgereden naar Segwaert. Helaas waren ze daar niet geleverd. Dit kon ook nog morgen worden.
We dachten, hoe eerder we komen voor de aktie hoe beter. Immers in de folder staat dat de aktie in gaat per maandag. Dit bleek niet het geval.

Op dit punt begon ik te twijfelen of de dvdspelers uberhaupt wel bestaan.

we bellen maandag avond naar respectievelijk albert Heijn:
Segwaert, stadshart, Noordhove, Wassenaar en den haag Leidschenveen.
Geen van de filialen heeft de dvdspeler geleverd gekregen.
Filiaal Noordhove biedt ons aan om morgen terug te bellen of er geleverd is.
Helaas nooit meer wat van gehoord.

Op Dinsdag ga ik naar het filiaal in Wassenaar. Helaas niets. k was ook niet de enige die vroeg naar de aktie. “slechte aktie van ons”gaf de medewerker toe.
De hele dag verkoopt hij al “nee” aan zn klanten.

Mijn vrouw gaat langs bij het filiaal in den haag Spui. U raadt het al.

Op Woensdag weer een poging stadshart. Niet meer opnieuw geleverd.
Mijn vrouw ging op woensdag langs in het filiaal Zoetermeer segwaert.
Daar stond er 1 !!!!! ze bestaan echt!!
Helaas zat er een sticker op met daarop “telefonisch gereserveerd”
Dit komt uiterst klantonvriendelijk over omdat wij de moeite hebben gedaan om circa 7 filialen te bezoeken in 3 dagen!!!!!! Frustrerend.

U begrijpt dat wij zeer teleurgesteld zijn in albert Heijn
we zijn dit ook niet gewend van Albert Heijn.
Wij kunnen stellen dat wij redelijkerwijs nooit die dvd speler hadden kunnen bemachtigen.
een lokkertje dus. Erg goedkoop.

Ik hoor heel graag jullie reaktie en ga ervan uit dat jullie deze klacht adequaat oppakken.

Hoogachtend,

Johan

Gewenste Oplossing:

dvdspeler voor deze prijs aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johan1234567