Klachten over Airydress

2.2 /10
10 stemmen

Tijdslijn

Betaling

Klacht van Ana Rodriguez op 05 augustus 2021 over Airydress in de categorie Kledingwinkels

Ik heb bij hun een jurk besteld wat niet pastte en die retour gezonden op eigen kosten. Maar hun laten niks meer van zich horen maar de rekening staat nog steeds open bij Klarna. Want ik had achteraf betalen gedaan.... Lees meer

Retourneren

Klacht van Geduld56 op 19 juli 2021 over Airydress in de categorie Kledingwinkels

Heb de bestelde kleding al maanden geleden geretourneerd. Toch kreeg ik een aanmaning van Klarna om de factuur te betalen. Waarom is retour niet verwerkt? Wat is er gebeurd. Lees meer

IK heb mijn bestelling niet gehad, ik wil mijn geld terug

Klacht van Zahira Zahir op 23 juni 2021 over Airydress in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw, IK heb mijn bestelling niet gehad, ik wil mijn geld terug Alstublieft het bedraag van 55,22 € naar mijn bankrekeningnummer ( NL07 INGB 0005 9787 80 ) terug storten. Bestelnummer : 034991046968 Mijn adres Zahira Zahir Borgerstraat,149-C Amsterdam,1053PG Netherlands Telefoon: 0683376217 Met vriendelijke groet, Zahira Zahir Lees meer