Klacht: Airfryer

op 11 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Na lang overwegen kocht ik 6 weken geleden ee Airfryer, wat voor ons een hele investering was. Heel enthousiast bakte ik dezelfde avond al frieten die geweldig waren. Na het eten wou ik met keukenrol het toestel binnenin proper maken, maar het ging echter niet open. Ik heb het ’s anderendaags terug naar de winkel gebracht, zij hebben het toestel open gemaakt en de geleiders waren gesmolten (die van plastieken waren en nu door metalen vervangen) waardoor het niet meer kon open gaan. Je zag heel goed dat het van binnenuit gesmolten was, zij beweren echter dat ik her op een warme ondergrond zou gezet hebben. Ik bezit een inductievuur wat je al niet kan opzetten en ik ga me ook niet belachelijk maken als ik het zelf zou gedaan hebben het toestel terug naar de winkel te brengen waar ik trouwens al jaren klant ben. Ze hebben het onderste gedeelte helemaal vervangen maar het sluit niet goed, onderaan spleten en bovenaan komt het overeen.

Een toestel dat gemakkelijk sluit,
Dat er toegegeven kan worden dat het mijn fout niet is.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Philips

10 maanden geleden -

Bericht van Philips

10 maanden geleden - Beste mevrouw Stynen, Kunt u aan ons bevestigen dat christel.stynen@hotmail.com uw correcte e-mailadres is? Onze collega's van het reparatiecentrum kregen namelijk een foutmelding bij dit e-mailadres, vandaar dat ik het graag nogmaals bij u controleer. Met vriendelijke groet, Suus Philips Social Media Care

Alle klachten die gemeld zijn door Stynen