Klacht: Huur nooit een auto bij airflycar

Anoniem275566 op 05 september 2021 over Airflycar in de categorie Autoverhuur

Hierbij wil ik iedereen waarschuwen om nooit maar dan ook nooit een auto bij airflycar te huren in Marokko.

Wij hadden een auto compleet betaald en gereserveerd zodat we in de zomer maand 100% een auto ter beschikking zouden hebben aangezien zomer 2021 super druk zou worden ivb Spanje dicht is met Marokko.

2 dagen van te voren stuurde ik de verhuurder een herinnering over de aankomst van ons vlucht. Tot mijn verbazing kreeg ik geen reactie terug waardoor ik dus direct in paniek raakte en het ergste verwachte.

Mijn gevoel kwam dan ook uit en de autoverhuur nam contact met me op 6 uur voordat ik zou vliegen met de mededeling dat de auto die ik compleet betaald en gereserveerd had er niet meer is omdat hij het al 10 dagen geleden aan iemand anders had verhuurd.

Ik zou dus een andere auto krijgen waarbij ik 125 euro moest bij betalen.
Compleet gestoord en uiteraard niet mee akkoord gegaan.

Uiteindelijk heb ik me geld terug gekregen omdat ik het via een creditcard had betaald anders kon ik denk ik wel fluiten naar me centen. Heb er uiteindelijk 70 euro verlies aan gehad vanwege het geld wat hun terug sturen in dirhams zijn en daardoor de wisselkoers lager is.

Hierbij wil ik dus iedereen waarschuwen niet bij deze onbetrouwbare autoverhuur iets maar dan ook iets te huren.

⛔️ huur niks bij airflycar!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airflycar

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airflycar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem275566