Klacht: Airconditioning

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is op dit moment 5 minuten over 7 in de ochtend, het is buiten -2 graden en de buschauffeur heeft de airco volledig aangezet. Hij zat net even aan de knoppen, maar de airco staat nog steeds te blazen. Als je hier iets over vraagt, wordt er gezegd dat de verwarming al aan staat. En dat klopt, maar de airconditioning die van boven komt staat harder. Het gaat om bus 250 richting Leiden Centraal via Transferium A4.

Ik ben tevreden als de airconditioning niet wordt aangeraakt in de winter. Het is ontzettend koud, als ik nu naar buiten stap is het buiten warmer dan binnen in de bus en dat zegt wat.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 07:18 geantwoord

Goedemorgen Tessa,

Bedankt voor je bericht. Net als in een auto, moet de verwarming in de bus eerst op temperatuur komen. Daardoor kan het voorkomen dat het systeem eerst koude lucht blaast. Ik snap heel goed dat je hier met deze buitentemperaturen niet op zit te wachten en dat dit niet aangenaam aanvoelt. Daarvoor bieden we je onze excuses aan.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door tessajanssen_