Klacht: Airbnb boeking fout gegaan

op 15 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,
Dinsdag 12 februari, heb ik geld overgemaakt naar Airbnb voor een vakantie. Ik zie dat het geld afgeschreven is aan jullie en omdat ik geen reactie krijg van Airbnb stel ik hier de vraag nog een keer. Na het overmaken kreeg ik een foutmelding van Airbnb (de website kon niet laden) en zag ik op mijn account dat er geen boeking is geweest. Ook kreeg ik geen bevestiging, terwijl het geld wel van mijn rekening af is.

Nu wil ik het geld graag terug hebben,
Het gaat om een afschrift van 505,13 euro
Naar NL51 ABNA 0565 6686 25
Ten name van Adyen
Omschrijving 4815184688007756 0030002661225678 0Ga0MBPdFi0C5awBZTGHEyUkaHT 001442Airbnb
Rentedatum 13-02-2018
Verwerkingsdatum 12-02-2018
Transactiereferentie 12-02-2018 21:57 0030002661225678
en doel van overschrijving EPAY

Ik hoop u hier genoeg mee geïnformeerd te hebben.

Groet
Sander van Gelder

Ik zou graag al mijn geld terug willen. Of een voltooide boeking.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 februari 2018 om 09:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

If you contact Airbnb with the following references, they can initiate a refund, we can't do this on their behalf:
Merchant reference: 0Ga0MBPdFi0C5awBZTGHEyUkaHT

Zie voor meer informatie:

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com