Klacht: Airbike mx5

op 11 september 2017 over Metem in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-7-17 een airbike mx5 besteld op de site
www.airbike.com (metem) pas na enige tijd kreeg ik een mail terug dat het product niet op voorraad is en zodra ze de voorraad hebben ontvangen zouden ze me hierover berichten maar tot de dag van vandaag hoor ik er helemaal niets meer van en medio augustus zouden ze hem kunnen leveren zijden ze maar nog geen airbike ontvangen.ook is het mislijdend om erbij te zetten dat binnen 14 dagen geleverd word ,maar dat is zeker het geval niet.contact zoeken met metem is gewoon weg niet te doen telefoon nummer word niet opgenomen en op mails reageren ze niet.ik vind het schandalig hoe ze met klanten omgaan wel geld vangen maar geen product leveren.

Gewenste Oplossing:

Airbike mx5 zo snel mogelijk leveren of geld terug

Reactie van de melder van de klacht Jeffrey34

3 jaren geleden - Na12 weken eindelijk de aibike mx5 geleverd maar ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf gewoon weg slecht bedrijf niet antwoorden op mails en telefoon die niet woord beantwoord.mensen blijf weg bij dit bedrijf en bestel vooral geen producten bij ze.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey34