Klacht: Koop GEEN Caravan bij Ahlers Caravans

* beloofd gouden bergen en komt niets na, !
Caravan wordt slecht afgeleverd
Gouden Bergen Beloven
Geen kennis van zaken
Arrogante Houding
En Idioot hoge prijzen!!
En het aller ergste is dat hij doet of het zijn Caravans zijn !
Wij hebben ook een caravan gekocht bij Ahlers echt wou dat ik het nooit had gedaan, BOVAG Handelaar, nou Sorry Bovag stelt niets voor ze willen je niet eens helpen als je een klacht hebt over een Bovag Lid zoals Ahlers,
Zouden nieuwe banden op komen niet gebeurd
stabilisator niet vervangen
deurvanger stuk
dakluik lekt
etc etc een waslijst vol problemen!!!!
WIJ KOMEN ER NOOIT WEER!!!!

DAT AHLERS ZIJN AFSPRAKEN NAKOMT EN EERLIJK IS NAAR ZIJN KLANTEN EN OMGEVING!!!!
EN HIJ KAN BETER GEEN HANDELAAR ZIJN!!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ahlers Caravans te Emmer-Compascuum in behandeling genomen

Bericht van Ahlers Caravans te Emmer-Compascuum

7 jaren geleden - Deze klacht kan niet door ons worden opgelost, omdat deze zijn verzonnen door een bedrijf bij ons uit de straat. Ja, helaas zijn er ook zulke bedrijfen.Met deze klacht zetten ze ons bedrijf in een kwaad daglicht. We zijn er inmiddels achter wie dit heeft gedaan. Daarom hebben we een klacht ingediend bij de politie onder de naam "Smaad en laster". Ahlers Caravans is een jong en gezond bedrijf die de klanten hoog in het vaandel heeft. Als er klachten zijn, willen we dit correct oplossen. De ECHTE klanten kunnen dit beamen. We hebben klacht.nl vriendelijk, maar dringend verzocht om deze onterechte klacht te verwijderen van de site, maar helaas zonder succes. ps. We gaan hier verder geen energie meer in steken !!!!! Deze zijn we namelijk nodig bij onze echte klanten.Met vriendelijke groet, Ahlers Caravans

Alle klachten die gemeld zijn door jjvdwoude