Klacht: AH verschuilt zich achter het corona virus om geen zegels te geven

op 17 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag ben ik bij AH in oventure Eindhoven boodschappen gaan doen. Ik kom daar al jaren boodschappen doen en spaar al jaren de zegels van AH !
Schets mijn verbazing dat ik nu bij de kassa hoor dat er geen zegels gekocht mogen worden ivm het corona virus !!! Want de zegels moeten geteld worden en kan het virus verspreiden ! Watblief zeg ik ! En de producten in de winkel dan en de vakkenvullers en de mensen die met cash geld betalen overal kan het virus op zitten wat een rotsmoes zeg !het virus op zich is al erg genoeg en iedereen heeft er mee te maken, en dat iedereen zijn of haar best doet om verspreiding te voorkomen is alleen maar goed, maar dit slaat alles !weer een andere werknemer zegt tegen mij dat het is omdat er zoveel tijd in gaat zitten om de zegels te tellen en dat het daar te druk voor is. En weer iemand anders zegt tegen me dat ze niet met de klanten in discussie mogen gaan over de zegels. hoe betuttelend is dat wat denkt AH wel niet dat wij artelijk zijn de arrogantie ten top AH ! we zien dus nu in crises tijd het ware gezicht van AH.
Maar Jumbo is er ook nog en die geven wel de service nog steeds die we voor de crises ook kregen en gewoon ook de zegels.Dus AH een klant ben je nu kwijt !
En heel jammer ( ik dacht er te laat aan ) want had gewoon mijn boodschappen moeten laten staan jullie gaan te ver nu en denken van de mensen moeten toch eten en boodschappen doen dus die komen toch wel maar daar hebben jullie het mis er zijn meer supermarkten !

Als ze gewoon de waarheid zeggen en niet het coronavirus in de strijd gooien door geen zegels te hoeven geven ,en als ze gewoon de service geven die voor het coronavirus ook gegeven werd.
We hebben al van veel mensen klachten gehoord en ook allerlei versies waarom ze de zegels niet kunnen kopen. Zielig hoor AH !!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin en coen