Klacht: AH slagroomijs

op 07 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte heer, mevrouw.

Allereerst is de prijs van uw AH slagroomijs enige tijd geleden van € 1,50 verhoogd naar € 1,69. Dit is een exorbitante prijsverhoging, maar kan ik nog enigszins billijken, aangezien de kwaliteit goed was en het SLAGROOM ijs betreft.

Nu is er een nieuwe verpakking van ovaal naar vierkant, maar is tevens de kwaliteit verdwenen. AH onwaardig, dat u dit nog slagroomijs durft te noemen. Gewoon waterijs zonder smaak. Als grootgebruiker van tientallen liters slagroomijs is dit het eerste en tevens laatste zogenaamde slagroomijs nieuwe stijl dat ik heb genuttigd. Ik ga op zoek naar iets wat goed smaakt en misschien weer terug naar Hertog hetgeen ik vroeger ook opsoupeerde. Met vriendelijke groet

Ik ben tevreden, indien het AH slagroomijs weer daadwerkelijk slagroomijs is en weer de oude vertrouwde smaak en samenstelling van voorheen heeft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. L Heuvelmans