Mijn Klacht:
Mijn gsm is afgesloten omdat het aantal dagen dat je niet op hoefde waarderen opeens korter was. Dit was niet aan mij doorgegeven! Ik had er een tegoed van iets meer dan €60,00 op staan. Ik had al een nieuwe opwaarbon gekocht. Heb gebeld, heb een aangetekende brief gestuurd maar taal nog teken
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn onkosten en tegoed terug heb. €80,00


