Klacht: AH Doorsteek Klundert zooitje ongeregeld

op 12 december 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zoonlief, puber, 15 jaar, werkt sinds een tijdje bij de Albert Heijn in de Doorsteek in Klundert. Met stijgende verbazing heb ik kennis genomen van de onprofessionele wijze waarop men deze winkel placht te organiseren. Bij ziekte wordt verwacht dat je zélf voor vervanging zorgt, als in de planning de dagen dat je niet wenst te werken verkeerd worden overgenomen en je wordt tóch ingepland, moet je alsnog zelf voor vervanging zorgen en als vervolgens een van je maatjes zijn afspraak niet na komt en beweert dat jij voor hem in zou vallen wordt je ontslagen. Op mijn verzoek aan de teamleider bij een van de voorvallen terug te bellen, wordt niet gereageerd.

Wat een aanfluiting, Albert Heijn onwaardig!

Wanneer er bij dit bedrijf een personeelsfunctionaris wordt aangesteld met een opleiding, i.p.v. dat de boel gerund wordt door goedkope studenten en ongekwalificeerd personeel.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koekieko