Klacht: agressive behandeling

op 19 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

heb een hoekbank gekocht en tijdens de levering zag ik al dat hij totaal niet kleurde en foute stof had ik gekozen. meteel gebeld en hij wilde hem niet met de bank in de winkel ruilen maar wel een nieuwe bestellen. ik kreeg voor mijn bank van 969 of 989 euro 641.terug en moest 251 euro bijbetalen voor de nieuwe bank. Dat kan ik onmogelijk betalen en was in shock eerlijk gezegd dat we er niet samen konden uitkomen. Maurice kwam al zeer chagrijnig naar beneden en schreeuwde dat hij het toch al gezegd had dat hij niks voor me kon doen en dat ik blij moest zijn dat hij die bank voor dat geld terug pakte enz… Dat meisje die mij de bank verkocht zei oh wat erg heb je toch de foute kleur besteld en hij riep ik praat niet met personeel ik ben met jou aan het praten waarop ik en mijn vriendin snel naar buiten zijn gegaan omdat ik me bedreigd en aangevallen voelde.( mijn vriendin Anja die 60 jaar is probeerde de boel te sussen ) De klanten in de winkel stonden allemaal stil te kijken naar zijn agressie in leen bakker.

Als leen bakker en ik samen een oplossing hadden gevonden bv: ruilen met de groene bank ( die ik eigenlijk had moeten kiezen ) in de winkel die hetzelfde is en ook 2de hands omdat die allang in de winkel staat en er iedereen op gaat zitten. maar niet 640 terug geven voor de niet gebruikte bank van 20 minuten oud. en dan nog eens 251 euro bij betalen voor een bank . Dat kan ik onmogelijk betalen. Het was mijn vakantie geld nota bene.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pve66@outlook.com