Klacht: Agressieve verkooptechniek

7683Inge op 12 april 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Kreeg een telefoontje (privé nummer uiteraard) van de Staatsloterij. De dame vertelde dat ik enige tijd geleden een lot had gekocht, en kon mij een voorstel doen. Ik heb meteen aangegeven dat ik geen belangstelling heb en daar eigen regie in wil houden. Maar mw. had een mooie aanbieding zei ze. Nogmaals aangegeven dat ik geen belangstelling had. Wederom gaf mw. aan dat ik nog niet eens wist waar voor ze belde. Op dat moment was ik er klaar mee, en nogmaals duidelijk gemaakt dat ik geen belangstelling heb en dat ik de verbinding ga verbreken. Waarop mw. nog het lef heeft om te zeggen dat ik niet zo gepikeerd hoef te doen. Ik was tot duidelijk zeker!

Ik wil die agressieve verkooptechniek niet. En mijn eigen regie houden of ik iets wel of niet wil nadat ik ooit eens iets koop.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door