Klacht: Agressieve Chauffeur

T.v. Kooten op 09 november 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta te wachten bij de bushalte met meerdere mensen. Zie de bus aankomen en steek netjes mijn ov-kaart uit dat ik mee wil. Vervolgens scheurt de chauffeur langs de halte en stopt meters verderop pas. We lopen met meerdere naar de bus en willen instappen. Vervolgens flipt de chauffeur hem helemaal dat we duidelijk moeten zijn en ‘steeds luier worden’ en dit wordt schreeuwend en op een vervelende manier gebracht. Vervolgens zeg ik dat ik gewoon mijn kaart uitstak, en krijg ik de opmerking: de volgende keer zoek je het maar uit en rijd ik door naar mij toe. Belachelijke reactie opnieuw en totaal onterrecht. De andere mensen wisten ook niet waar ze het moesten zoeken. Dit is enorm onprofessioneel en ongepast gedrag! Vaker zulke dingen bij syntus moeten meemaken dus nu was het tijd om melding te maken. Het gaat om de chauffeur uit bij 1616 die op 9 Nov 2017 de rit had naar Amersfoort met buslijn 280. Ik stapte in op het zwaaiplein te Veenendaal om 09:24

Chauffeurs zouden nooit zo belachelijk mogen reageren, en al helemaal niet als er netjes aangegeven wordt dat ik mee wil. Ik zou graag willen dat de chauffeur hier op aangesproken wordt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door