Klacht: Agressieve benaderingen ledenwerving

op 10 oktober 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Zojuist gebeld door Remco van de Hilsen van de staatsloterij.
Bij de televizierring verkiezing via internet heb ik gekozen om eenmalig gebeld te worden door de staatsloterij voor een aanbieding.

Zojuist ben ik gebeld door bovengenoemde en werd er gevraagd naar mijn geboortedatum en hij gaf direct aan dat ik een welkomstbrief zou ontvangen. Dit mag absoluut niet het geval zijn!!
Ik wil gerust een brief ontvangen waar ik het thuis het een en ander nog rustig kan nalopen en over denken om mee te spelen. Deze keuze kreeg ik niet, een welkomstbrief is direct bindend voor minimaal 1 maand meespelen.

Telefoongesprek waarin wordt vermeld mijn rechten en wat de maandelijkse kosten zijn en eventueel opzegtermijn.
Een brief, om thuis het een en ander, na te lezen en om erover na te denken is een betere manier van klantenwerving. Dit is agressief en, ik verwacht, niet de gewenste manier om leden te werven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.mijnten