Klacht: Agressieve benadering via telefoonbandje

op 04 juli 2017 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

naar aanleiding van een telefoontje deze morgen het volgende: 13.40 uur de telefoon gaat ik neem op met mijn voornaam word er een bandje afgedraaid .Bent u de persoon van geboorte datum ………………….. een duizend negen honderd een en vijftig wonende op postcode ………….. bevestig dit door een 1 in te drukken bent u dit niet toets een 2
Ik heb credios gebeld en verteld dat ik zo niet benaderd wens te worden de vraag van de dame in kwestie zegt wat is uw geboortedatum en postcode .
wat kan ik hier mee ik vind dit niet normaal wat voor maatschappij leven wij

dat dit bedrijf dat overigens zeer slecht bekend staat als incasso uit regio Amersfoort het predicaat goed incassobedrijf krijgt toebedeeld nu is het gewoon niks om je zo op deze wijze te presenteren ik zal deze mensen ook niet meer te woord staan beter gewoon de kantonrechter spreken
van mij voor alle medewerkers een douche van ijsklonten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credios Incasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credios Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credios Incasso

Heeft op 05 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Heeft op 05 juli 2017 om 13:56 geantwoord

nee niet accoord

Alle klachten die gemeld zijn door ooooove