Klacht: agressieve benadering

op 04 oktober 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Voor de eerste maal gekeken bij een servicepunt om me te orienteren voor een nieuwe fiets.

Wat meteen al opviel is de agressieve verkooptechniek en de vage prijzen.

Op zich zijn de fietsen prima die ik getest heb, toch heb ik besloten geen stella fiets te kopen, puur omdat het gerommel met prijzen en de agressieve verkooptechniek me niet bevalt.

Zo kon ik er een ander zadel bij krijgen, een kettingslot en een korting mits ik maar meteen tekende.

Uiteindelijk kon ik de Livorno grey & white, inclusief een breed zadel en een kettingslot kopen voor € 1499, als ik maar gelijk besloot.

Ik ben hier dus niet mee akkoord gegaan

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

2 maanden geleden - Geachte Sleeuwenhoek, Allereerst wil ik beginnen met het aanbieden van onze welgemeende excuses voor de ervaring die u heeft gehad. Wij hebben als bedrijf service en klantgerichtheid zeer hoog in het vaandel staan en verwachten dit dan ook van al onze adviseurs. Vandaar dat ik graag met u in contact kom om samen met u de klacht verder te bespreken en om te vernemen om welk testcenter het gaat, zodat wij hier actie op kunnen ondernemen. U kunt mij bereiken via telefoon 0341-252266 of mail klantenservice@stellafietsen.nl. Met vriendelijke groet, Bas Mostert Klanttevredenheidsmanager Stella Fietsen

Reactie van de melder van de klacht An31s

2 maanden geleden - via de stella chat de klacht besproken om vervolgens gebeld te worden. Er werd aangeboden dat er iemand bij me lang zou komen. Dat is ook gebeurd. En helaas ging dezelfde techniek verder. Voor het gemak heb ik de gewenste oplossing hier even gekopieerd: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gewenste Oplossing Ik ben tevreden als ik bovengenoemde, dus de Livorno grey & white, inclusief een breed zadel en een kettingslot kan kopen voor € 1499 met daarbij ook een fietstas inclusief en de zwaardere accu voor € 1499. Ik wil dit dan wel eerst in een offerte tegemoet zien voordat ik tot kopen overga. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zie de laatste zin, ik wil dit dan wel eerst in offerte tegemoet zien voordat ik tot kopen overga. Wat werd me vandaag aangeboden: de livorno fiets met 8 versnellingen voor 1499 inclusief fietstas en kettingslot. ZONDER OFFERTE. Terwijl ik daar zo uitdrukkelijk om gevraagd had bij de gewenste oplossing. Dus nog steeds komen jullie me niet tegemoet. Wat wil ik: Ik wil een offerte ontvangen voor een livorno fiets met 8 versnellingen, inclusief een fietstas, een kettingslot, een breed zadel en een zwaardere accu voor de totale prijs van € 1499. Dat is op dit moment de gewenste oplossing die ik wens.

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

2 maanden geleden - Geachte Sleeuwenhoek, U kunt binnen paar dagen een offerte van ons ontvangen. Hierop vind u alle specificaties die voor u van toepassing zijn. Mocht u na het ontvangen van de offerte nog vragen en of opmerkingen hebben dan verneem ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Bas Mostert

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 30 oktober 2017 om 09:57 geantwoord

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

4 weken geleden - Geachte Sleeuwenhoek, Inmiddels heeft u de bestelde fiets in ontvangst genomen. Ik ga ervanuit dat u de fiets uw positief verrast heeft. Ik hoop hierbij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost en wij wensen u dan ook vele fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Bas Mostert Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door An31s