Mijn Klacht:
Ik ging shoppen zoals elke keer bij de lidl kruisstraat Eindhoven. En ik maakte foto’s van de koekjes bij de lidl. Om deze te appe naar mijn beperkte zoon. Om te weten wat zijn wens van koekjes was. Komt er agressief een arrogante bewaker op me afgestormd. U mag geen foto’s maken in de lidl. Met Agressie in zijn stem. Ik legde hem de situatie uit en liet hem zelfs de app zien. en hij zei. Dat zal me verder niet boeie. En hij liep gewoon weg. Ik werd rood van woede. Wat een arrogant antwoord. En ik moest het personeel maar vragen. Alsof hun de wensen van mijn zoon kennen. Ik heb mijn temperament kunnen beheersen. Misschien een idee voor die arrogante man die dacht dat hij de directeur van de locatie is. Zoals hij benoemd werd door het personeel die mij vriendelijk te woord stonden. Bah wat een eikel
Zo iemand hoort niet in een omgevind van mensen.
Met vriendelijke groet v dijk
Gewenste Oplossing:
Hopelijk hoeven mensen met een beperking deze persoon nooit te woord te staan. Maar zoals gezegd. Hij schijnt nooit klant vriendelijk tr zijn. Wat doet die kerel dan daar
