Klacht: Ondeugdelijke reparatie

op 27 december 2016 over AGR Badreparatie in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de eerste week van november 2016 hebben wij ons bad laten repareren. Eric kwam de dag nadat wij een offerte hadden ontvangen het bad repareren. Hij kwam zeer betrouwbaar over. Op het eind van de klus hadden we een eind inspectie. Eric vertelde dat het e.e.a moest uitwerken/harden en dat alles goed kwam. Na een paar dagen kwam er weer een scheurtje te voorschijn. We hebben direct weer contact met Eric opgenomen. Hij en het bedrijf is niet meer bereikbaar. We hebben veel geprobeerd om contact met het bedrijf te krijgen, maar zonder resultaat. Zijn we nu echt in de maling genomen?

Gewenste Oplossing:

Wij zij tevreden wanneer de reparatie deugdelijk hersteld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AGR Badreparatie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marioklop