Klacht: Malafide praktijken

op 16 september 2018 over AGR Badreparatie in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Deze meneer heeft in het verleden mijn bad gerepareerd. Zag er mooi uit. Meneer klinkt en oogt erg betrouwbaar. Na 3 keer douchen spoelde eea weg. Daarna weer contact opgenomen middels mail en telefoon, maar geen reactie. Met ander telefoonnummer onder meisjesnaam voicemails gesproken met verzoek voor badreparatie. Toen belde hij wel. Na confrontatie slappe smoezen, maar wel nieuwe afspraak. Waar hij vervolgens niet kwam opdagen. Juridische procedure getracht aan te spannen, maar aangetekende brieven naar postbusnummer kwamen retour. Hierop priveadres achterhaald in De Havenstraat in Berkel en Rodenrijs en hem hier nog een laatste kans gegeven. Hierop kwam hij het herstellen na duizenden excuses en smoezen. De herstelreparatie was na 2 douchebeurten weggespoeld. Hierop ander bedrijf laten komen en de reparatie laten uitvoeren. Dit bedrijf gaf aan regelmatig herstelwerkzaamheden voor het broddelwerk van Krijger te doen. Hij staat ook niet ingeschreven bij de KVK. Ga niet met hem in zee!!! Geld krijg je nooit terug en reparatie is niet goed.

Als meneer geld terug betaald en stopt met zijn wanpraktijken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AGR Badreparatie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gemma81