Klacht: nòg geen teruggave van opgespaard eigen risico 2013!!

op 06 januari 2015 over Agis in de categorie Verzekering

Eind 2012 kreeg ik een brochure van Agis toegestuurd. Daarin een aanbod om op vrijwillige basis iedere maand in 2013 een x tra bedrag van 30 euro te betalen als een soort voorschot, spaarpotje zodat ik in geval van plotseling op moeten hoesten van 360 euro eigen risico niet direct in financiële problemen zou komen ( ik ontvang een minimum uitkering ). Deze regeling was in samenwerking met Dwi Amsterdam opgezet. In de brochure stond dat het niet gebruikte gedeelte “in de loop van 2014” terug gegeven zou worden.Het leek me wel iets dus ik opteerde voor die mogelijkheid. Ok..heb gėėn gebruik gemaakt van de zorg in 2013 en omdat ik eerdere jaren het restant al eind januari binnen had…ik wachtte en wachtte..in mei 2014 heb ik gebeld naar agis en kreeg toen te horen dat het in december zou worden gestort..Dus het werd december ..het werd januari 2015…en IK MOET HET NOG KRIJGEN!!, ik ben zóóó boos!,
Uit Mug magazine, zomer 2014 haal ik de informatie dat er alleen al in Amsterdam 35.000 uitkeringsgerechtigden zijn. . Ze zullen hier niet allemaal ingetrapt zijn..Maar 35.000 × 360 euro is een kapitaal van meer da 12 MILJOEN EURO, TEL UIT DE WINST VAN AGIS!!!,

Als ik MIJN opgespaarde 360 euro eindelijk terugkrijg! + excuus voor de te late terugbetaling.
Via een ingezonden brief in Mug magazine roep ik anderen op die zich ook Door Agis misbruikt en benadeeld voelen en weten teneinde Agis mores te leren ! Misschien kunnen we in een kort geding rente over de tweede helft van 2014 bedingen. .Who knows. ??

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agis

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m haan