Klacht: Slechte vergoeding terwijl de maandlasten er niet om liegen

op 30 mei 2016 over Agis in de categorie Verzekering

Heb een ertsbrug nu voor m’n voortanden die ik nodig had als gevolg van een ongeval toen ik kind was. Nu is hij aan vervanging toe na 26 jaar. Is mij verteld dat deze niet meer gemaakt worden en aan implantaten moet. Tussen de 5000 en 6000 Euro. Houd in dat ik dat niet kan betalen. Heb een dure tandartsverzekering genomen om dit te verkomen. Maar wordt een maximum van 1000 Euro vergoed. Echt belachelijk voor woorden waarom dit niet vergoed wordt als je dit nodig hebt en niet voor een.show mond.. Graag. Dus als je geen geld hebt moet je met z’n klapper gebit lopen. Hoop dar hier wat aangedaan gaat worden. Anders ga ik het hogerop zoeken en een officiële klacht van maken

Als m'n implantaten wat ik nodig heb vergoed gaat worden. Nogmaals is het niet voor de show maar omdat ik dat echt nodig heb. Na een ongeval van vroeger.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone 75