Klacht: Agis ik ga door met publiceren van dit verhaal totdat jullie toegeven!

op 10 november 2014 over Agis in de categorie Verzekering

hallo,

ik heb in 2011 een achterstand van 4 maanden opgebouwd bij de agis
doordat ik waanideeën en heel erg paranoïde was geworden door een te hoge dosering van
medicatie die ik eigenlijk nooit had mogen krijgen wegens een snelle stofwisseling
dus ik werd mede door een onverwachte andere rekening van 200eu verrast
dat waren de kosten van een gesprekje van 15 min met een psychiater

ze hebben het geld bij elkaar opgeteld en ik mocht niet in delen betalen !
het maakte ze niks uit dat ik voorheen netjes betaalde
maar toen ik ff de weg kwijt was (de medicijne waren zelfs officieel al maanden afgekeurd toen ik ze nog kreeg !) dat maakt ze helemaal NIKS UIT!

maar ik had me erbij neergelegd en heb overal ALLE openstaande kosten betaald
bij de agis zelf stond niks open en bij de betreffende gerechtsdeurwaarder heb ik ook alles betaald
ER STOND NIKS MEER OPEN !

maar het probeem is als volgt agis heeft mij aangemeld bij het cvz zonder echt 6 premies achter te staan het waren 4 maanden

ik had overal alles betaald maar wat ik ook deed zelfs met de hulp van de plaatselijke sociale raadsleden wouden ze mij niet afmelden nu ruim 2 jaar later ben ik nog steeds aangemeld
de kosten zijn enorm gestegen tot mijn verbazing kreeg ik 2 weken geleden een brief
van een ander agis kantoor helemaal aan de andere kant van het land !
ik kom uit gelderland midden de brief kwam uit Brabant

blijkbaar heeft agis een deel van het bedrag naar dat kantoor gestuurd ik zou niet weten waarom ze
dat gedaan hebben
maar dat is de reden geweest waardoor ik 2 jaar lang 160 euro per maand kwijt ben
wat voor mij heel erg veel verschil maakt omdat ik letterlijk maar net rondkom

ik vind dit buitengewoon normaal vooral omdat ik ze een biljoen keer gebeld heb en de rekening
PAS 2 JAAR LATER gekregen heb

ik ben ten einde raad ik wil me geld terug en een oprechte excuses van de agis
maar het ziet er naar uit dat ik alleen maar word afgepoeierd
door agis medewerkers en als het zo door gaat duurt het nog wel 2 jaar
omdat ik echt het geld niet kan opbrengen

ik ben er helemaal klaar mee wat kan ik doen zonder dat ik gewelddadig ga worden
want ik word gek ervan ! het is onrechtvaardig de manier hoe ze hier mee om gaan

als de kosten volledig! worden vergoed
en agis dit durft toe te geven (wat ik overigens niet verwacht)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agis

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jores777