Klacht: Aggressief rijgedrag van de chauffeur 9:27 28/11/2017 in Voorthuizen, bumperklever! en veel te hard rijden.

op 13 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Chauffeur van BV-TS-15 kwam vanmorgen zeer aggressief op de rotonde af rijden terwijl er verkeer op zat. vervolgens reed de chauffeur veel harder dan toegestaan en zat enorm te bumperkleven. Toen ik als nestuurder in de auto ervoor de remmen even aanraakte om ervoor te zorgen dat de bus een veilige afstand zou houden trok de chauffeur zich er niets van aan en ging nog dichter op rijden, een onveilige situatie. Toen ik afremde, op de weg mocht je 50 in Voorthuizen vanaf Barneveld en reed de chauffeur 60, ging hij langdurig toeteren, blijkbaar een zeer driftage chauffeur in deze bus. Ik kan mij niet voortsellen dat dit gedrag wenselijk is bij Syntus.
Zeer aanmatigend gedrag, lijkt mij ook niet comfortabel en in ieder geval niet veilig voor de passagiers.

indien er een goed gesprek met de chauffeur is geweest en dat deze verplicht met een instructeur wat ritten moet doen om zijn gedrag ( of misschien was het een zij) aan te passen. Ons bedrijf heft ook veel vrachtwagenchauffeurs in dienst en zij worden getraind op veilig en defensief rijden. Misschien is dit niet de policy bij Syntus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door airbase