Klacht: Afzeggen Privilege

op 13 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

In oktober werd ik telefonisch benaderd door Privilege. Zij melde dat ik als oud abonnee grote kortingen kreeg.
Ik melde nog dat ik geen interesse had en dat ik in het verleden al eens problemen heb gehad met Privilege/Pretium. De dame melde mij dat zij het bedrijf hebben veranderd en dat zij niets meer met Pretium te maken hebben. Ik melde dat ik nog steeds geen interesse heb omdat ik veel problemen had met het beëindigen van dit abonnement. Zij garandeerde mij dat ik dit eenvoudig kon beëindigen met één telefoongesprek. Na een lange tijd aan de telefoon gehangen te hebben werd mij medegedeeld dat dit alleen kon via een aangetekende brief. Het is dus nog steeds niet veranderd, ze beloven alles aan de telefoon maar als je ze hieraan wilt houden geven ze niet thuis.

Als Privilege mijn lidmaatschap per direct beëindigd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 13 januari 2014 om 16:53 geantwoord

Beste meneer Stigt,

Wij hebben uw opmerkingen over het Privilege lidmaatschap op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te beëindigen.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JosStigt