Klacht: Afwezigheid opgelopen vertraging in app

op 13 december 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vertraging van mijn Syntus bus – lijn 101 Putten-Amersfoort wordt niet weergegeven in de 9292 app sinds maandag 11 december. Hierdoe verdoe ik mijn tijd met wachten in de kou, terwijl ik net zo goed op mijn stageadres vast had kunnen beginnen aan wat huiswerk, zodat ik dat niet thuis nog hoef te doen: door alle vertraging ben ik namelijk vaak laat thuis, een bus komt soms zelfs niet opdagen en dit staat niet aangegeven in de app.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de vertraging weer netjes wordt weergegeven in de app

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LauraPasman