Klacht: afwerkingsnota

op 12 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik was klant bij ziggo maar toen ik mijn abo stop zette kreeg ik te horen dat ik 1 maand opzegtermijn had . ziggo vertelde ook dat ik een retourdoos zou krijgen waar ik zo spoedig mogelijk mijn modem mee retour moest sturen.
deze doos kreeg ik 2 dagen later al binnen.
dus ik stuurde direct mijn modem terug.
maar toen moest ik toch een volle maand nog betalen terwijl ik geen gebruik meer kon maken van hun diensten.
na vele telefoontjes haalden ze eindelijk de factuur eraf.
Ik had 3 voorgaande maanden openstaan door omstandigheden.
nu word ik gedagvaard waarin staat dat die bewuste maand eraf gehaald is , maar de maand erna erbij gekomen is .
Ik was toen niet eens meer woonachtig op dat adres.
Nu wil ik het toch voor het gerecht laten komen , zijn er nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?

Gewenste Oplossing:

als ziggo de extra maand en de bij gekomen kosten laten vervallen.
Ik weiger gewoon om iets te betalen waar ik geen gebruik van kan maken.
of woonachtig meer was op het adres.
de 3 maanden hebben ze recht op en That's it.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marco kluitmans